Dec 30, 2010

Harimau Malaya!



TERIMA KASIH DAN MALAYSIA BOLEH!

29 Disember 2010, skuad kebangsaan bola sepak negara telah menamatkan kemarau selama 14 tahun dengan menjulang Piala Suzuki. Julang! Julang! Oh Yeah!!

Ok,sekalung dan berkalung-kalung tahniah kepada Encik Coach,semua yang terlibat dan pastinya abang-abang harimau kita kerana bermati-matian untuk memenangi piala ini. Kami sebagai rakyat Malaysia amatlah meluap-luap kegembiraan dengan kejayaan ni!

Encik penjaga gawang, kamu memang mantap! Petr Cecs pun boleh tergugat ni! Kamu mempunyai tangan yang kuat. Kamu mesti selalu melompat ya? Lompatan kamu tinggi sekali.

Encik - encik penyerang kita memang penuh skill. Macam mana eh buat bola lalu kat celah pastu sepak kiri - kanan - kiri - kanan tanpa dilolos oleh pihak lawan? Lepas tu bila kat corner boleh je capai bola tak keluar dari garisan. Ajaib! Dasar pemain handalan!!

Encik kapten dan angkatan saya ucapkan tahniah! Semoga kita boleh terserempak kat mana-mana selepas ni lepas tu tangkap gambar bersama. Boleh la letak gambar-yang-akan-membuat-sign-peace-bersama di blog. Tentu menarik! Haha!

Keseluruhan,kamu semua memang hero Malaya! Semoga kejayaan yang cemerlang akan bertimpa-timpa pada tahun depan. Malaysia boleh!

* Sedih sebab skuad memang muda-muda belia. Aiseh.

5 comments:

  1. kita br je nk letak pic encik muslim yg ni kat blog. haha

    Sekalung tahniah to uncle gopal dan juga abg2 & adek2 harimau malaya. nnt klu ada games inform kat saya tau! auuuummmmmmmm

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. eh,seramnya. removed! haha! kamu,sila letak pic dekmus di blog kamu. mesti hari-hari kamu ceria! mesra!

    ReplyDelete
  4. kekda! nape delete komen sendiri.. hehehe. seram sgt ke ayt tu.?

    dekmus? dh letak dh -,-

    ReplyDelete
  5. haha..komen ni bahaya utk bdk2. heh,takdala. igt nk pdm lgsg teremoved. apa yg ditekan nth.

    ReplyDelete